jueves, 22 de marzo de 2012

Spot


ANÁLISIS CRÍTICO DE ANUNCIOS PUBLICITARIOS
ANÁLISIS OBJETIVO. ¿Qué vemos?
Nombre del producto / marca: HONDA  Eslogan /logotipo: Isn't it nice when things just, work? (No es increible cuando las cosas simplemente, fucionan?)
Descripción del producto y de sus destinatarios:

Anunci automovilistic, reacció en cadena utilitzant parts internes i o externes del cotxe en cuestió, per acavar apareixent el cotxe. Cap aparició de figura humana en tot l'SPOT

Identificación del medio en que aparece:

INTERNET, TELEVISIÓ  . 
(subrayar uno de cada apartado)
TIPO DE CAMPAÑA: Campanya publicitaria sobre la marca en general, no tracta un model en concret.

TRATAMIENTO DEL PRODUCTO: Estétic, elegant i precís

Descripción de los elementos morfológicos:
Estructura narrativa (SI TIENE):
L'anunci s'inicia amb un simple engranatge, per de mica en mica anar provocant una reacció en cadena utilitzant diferentes parts o sistemes de l'automovil fins arrivar a un model sencer del mateix
Tratamiento lingüístico:
Texto escrito:
Música y efectos sonoros:
Ritme acustic + efectes de la reacció en cadena.
                                                                                                                                                                    

ANÁLISIS SUBJETIVO. ¿Qué nos sugiere?

Impacto del anuncio:
Quan vaig veure aquet anunci em va impressionar molt ja que esta fet amb una exactitud, elegància i precissió sorprenent, i en cap moment es busca la afirmació de que amb aquet coxe seràs una persona millor, ni més important, simplement diu, "no es increible, quan les coses, simplement, funcionen?". Fent una comparació entre la reacció en cadena perfecte amb el supossat funcionament del vehicle.

ALTRES ANUNCIS DE LA MATEIXA MARCA: 

http://www.youtube.com/watch?v=VhkDdayA4iA  - Tractament del spot utilitzant una técnica de captació d'atenció, sense donar molta importància al vehicle en cuestió. (no vist a España)

http://www.youtube.com/watch?v=CbIUy-Qfm1E  - Comparació de l'espai del malater amb el joc del TETRIS (musica també)

http://www.youtube.com/watch?v=nxOqLWMy7js  - Imitació dels efectes sonors amb un corus.

http://www.youtube.com/watch?v=NZngYDDDfW4  - Busca la captació de l'atenció de l'especatador sobre la marca HONDA, a través de un video on es veu al robot "ASIMO", el primer model d'androide més o menys autónom.

No hay comentarios:

Publicar un comentario